Livet

Ja men vi kör la lite antibiotika igen då. Började i torsdags och ska äta i en vecka till. Någon förbättring? Nä. Är jag förvånad? Nä! Nu är det i princip bara att vänta på att få en tid till operation. Ingen mer lapisering. Besöker mest sköterskan för att uppdatera henne om läget. Igår mördade hon bröstet pga behövde komma ut sörja. När jag väl kom hem, hade fixat käk, ätit och slagit mig till ro i soffan så kände jag mig inte helt hundra. Se där ja! Kör vi lite feber på det med! Igen! 

Var på psyk igår. Har fått en ny läkare som är helt amazing! Hon förlängde min sjukskrivning i 6mån med orden "du kommer ju inte bli bättre inom 6mån. Det lär ju va så här ett tag till". När någon annan förklarar/berättar hur läget faktiskt är, då bryter jag ihop. Mest för att jag själv skjuter undan det. 

Fredag blir det kurator, så återigen upp till sjukan och psykiatrin. 

Mitt liv kretsar kring diverse sjukdomar. Det är fan tröttsamt... 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0