Livet

Igår opererades jag. Alla mjölkgångar i bröstet togs ut. Likaså en stor knöl som var infekterad. Allt är skickat på analys. Läkaren verkade nöjd över ingreppet. Hon fick dock placera bröstvårtan på ett annat ställe än den alltid suttit på, så att den får läka ordentligt. Så jag antar att jag är skelögd deluxe nu då. 

Förhoppningsvis får jag åka hem idag. Vill bli av med alla nålar. Vill bli av med dränaget och tillhörande goodiebag. Jag vill bara hem!! 
Har verkligen inga problem med att jobba på sjukan, men pallar inte att vara patient. 

När jag vaknade upp efter op igår var jag helt sönderstucken. Vafan!? 

Ett antal stick i armen och även i handen... snacka om klåpas! 

Nu vill jag bara att klockan ska skena iväg. Har inte sovit nåt knappt i natt... 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0