Livet

Ibland är jag tacksam. Eller, jag är ofta tacksam. Jag är tacksam för de fina vänner jag har omkring mig. Jag är tacksam över den kärlek dom ger mig. Jag är tacksam över hur kravlös vår relation är, att dom finns där, hela tiden! Jag är tacksam över att dom står ut med mig och mitt trasiga psyke. Jag är tacksam över att jag orkar kriga, för att dom krigar med mig. 

Vänner har alltid varit en viktig del för mig. Familjen likaså. Ibland vinner mina demoner över mig, och jag får försöka krossa dom om och om igen. Men dom är starka. 

Ångesten jag bär på och saker jag inte berättar för alla, är rätt tung att bära på. Men de i min närhet gör den uthärdlig ändå. 

Igår hade jag en tantig samkväm för att fira min födelsedag. Jag önskade mig inte mer än en skön kväll. Jag fick så mycket mer än så! Jag fick kärlek och skratt! Jag fick en tårta också! Jag fick tantiga presenter, jag fick barnsliga presenter, jag fick söta presenter och jag fick en bra känsla i kroppen. 

Tack! ❤️

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0