Livet

Jag önskar att jag kunde visa allt jag gått igenom med bröstet. Men det är just det, det är ett bröst. Inte för att jag ser något sexuellt i mina bröst längre. Men det är ju jag. 

Hade återbesök i fredags. Det var bara 3st som jobbade och inte en enda patient där förutom jag. De två sköterskorna stod och dividerade om huruvida det såg bra ut eller inte. Dom har inte varit med så mycket som min ordinarie sköterska har. Hur som, deras telefoner ringde om varandra och till slut gick en av dom ut i korroderan för att svara. Hon stängde inte dörren helt, vilket jag inte märkte. Hon bad om ursäkt för det, varpå jag svarar "jag tror att majoriteten av personalen här sett mina bröst redan" 
Jag har varit patient där sen januari liksom. Och har dom inte sett dom live så finns det en uppsjö av bilder i utbildningssyfte och för att kunna gå tillbaka och kolla utvecklingen. 

Jag fick se bilder från op. Knölen var kompakt och ungefär 5x5cm i diameter. Helt galet! 

Nu är den som ett köttsår. Som om någon tagit en tugga av det. 

Återbesök imorgon igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0