Livet

Efter 6år jobbar jag fortfarande med att balansera min energi. Jag vill så mycket, men att skynda på har tydligen inte funkat. Konstigt! 

I höstas fick jag ett wake up call från rehab på psyk. "Vi har kommit fram till, och vill råda dig, att inte gå rehabprogrammet i februari. Du är inte redo". Alltså, 2st arbetsterapeuter och en fysioterapeut konstaterade detta. Jag bröt ihop. Det var bara att inse läget och "börja om". 

Detta har gjort att jag varit hemma väldigt mycket. Bland annat för att jag varit på sjukhuset stup i kvarten pga infektionen i bröstet, men för att jag måste tänka! Som nalle puh "tänk tänk tänk". 

Tog sin lilla tid för poletten att trilla ner bara. 

(null)


Kommentarer
Postat av: FSHD Daniel

Att skapa balans i livet är nog bland det svåraste som finns tror jag. Kämpa på, jag hoppas du hittar en bra strategi som passar dig :)

2020-01-30 @ 15:30:20
URL: http://fshddaniel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0