Livet

Long time, no see. Har inte orkat. Har inte känt nåt. Sommaren är värsta årstiden som sjukskriven. Iaf är det så för mig. 
Har känt mig likgiltig mest hela tiden. Mest legat i soffan. Jag vet inte hur mycket jag avverkat på netflix. 

Idag har jag feber. Kände mig allmänt matt på ryhov och väl inne hos sköterskan tog vi tempen. Så ja, feber. Vilket innebär att operationen kommer ligga på is. Inte för att det finns någon tid inbokad än, så kommer den ändå inte vara lika prioriterad som innan. 

Lapisering i ett öppet sår är inget jag rekommenderar. Tror det är nåt silvernitrat. Det gör ont. 

Har fått en ny bidiagnos av kuratorn också. Det var lite spännande. 
Sen är det la bara 1 1/2år kvar till utredning för ADD sätts igång. Skynda långsamt, eller nåt. 

Den nya sömntabletten verkar funka iaf. 

Jag försöker fokusera på det som är bra. Jag fick en helg i Gränna med bästa Anna. Jag är så glad att hon kom in i mitt liv. Vi drack drinkar och lyssnade på banjos. Badade och grillade. Lever på den helgen än. 

Just nu vill jag mest gråta. Men det är nog pga febern. Eller nåt. Jag vet inte. Jag vet sällan nåt. 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0