Livet

Inget nytt under solen. Jag har fortfarande ett hål i bröstet som spyr. Jag har hunnit med en brutal förkylning och nu de senaste 2v en annan form av förkylning/influensa. 

Det råder pandemi i världen och ett nytt virus har spridit sig. Jag är en form av riskgrupp. Mitt immunförsvar är sämst. 
Jag var på akuten för 2v pga feber, torrhosta och ont i kroppen. I och med bröstet som spökar än, blev jag så klart orolig. Så jag åkt in efter att ha rådfrågat med både 1177 och närakuten. Läkaren där vände i dörren pga detta nya viruset, då jag var misstänkt smittad. För att utreda detta så får man en tops in i näsan. Jag trodde inte att en tops kunde komma så långt upp. 
Hur som - det var negativt. 

Jag behövde dock fortfarande hjälp med bröstet. Så jag fick besöka sjukhuset veckan därpå. Omläggning, mammografi, ultraljud, blodprover and so on. Vakuumförband med tillhörande mackapär. Denna veckan omläggning i måndags och torsdags. Nu, ikväll, så stinker det igen... 

JAG ORKAR INTE! 

Jag är så förbannat less! 
Hur ska jag kunna fokusera på att bli frisk psykiskt, när min kropp gör så här!? 

Idag har jag nog haft feber dessutom. 

Ska till vårdcentralen imorgon och lägga om bröstet iaf. 

Kommentarer
Postat av: Magdalena

KRAM! <3

2020-04-06 @ 08:25:18
URL: http://magdasblogg.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0