Livet

Nu har käftsmällen kommit. Den dök upp lite lätt redan i förra veckan, men jag lyckades samla mig och skaka av mig den. 
Men nu... jag orkar ingenting. 
Om jag inte sover, så sitter jag med tårar i ögonen i soffan och bara existerar. 
Det är för mycket nu. Det har varit för mycket. Det blir inte färre saker att reda i. Det samlas bara mer och mer. Jag blir så stressad. Hur ska jag orka? Jag orkar inget just nu. 

I natt fick jag panik. Pumpen funkar inte, så jag slet bort en del av all tejp och gick bananas. Min hud är så trasig och det kliar konstant! 
Hålet har iaf minskat 1cm på 2v. Men mitt psyke pallar inte mer nu. Kan det inte bara läka? 

Sover riktigt dåligt numera också. Melatoninet har ingen som helst effekt längre. Läkartiden är först om 2v. Jag kommer hinna gå under innan dess om jag inte får sova. Om inte annat få nåt jäkla flipp... 

Bästa mamma kommer iaf ikväll och pysslar om mig ❤️. 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0