Livet

Fuck you! 
Nåt åt det hållet iaf. 

Var på akuten igår. Fjärde besöket på sjukhuset för denna veckan. Var dock inget allvarligt igår. Pico pumpen strulade och surrade heeela tiden! Räknade till 13 surr på en knapp timma. Så jag behövde hjälp med att tejpa bröstet, så ingen luft skulle komma in, och förstöra vakuumet. Efter en timma verkade det ha ordnat upp sig. Sen jag kom hem har den surrat 4-5ggr. 
Så nu är heeela bröstet inplastat, samt nästan upp till hakan och ner på magen. Kul att dra dän allt på onsdag! Får inte duscha heller. Men jag tänker nog göra det på onsdag iaf pga tvätta av sig i handfatet känns sådär. Ska till bröstmottagningen på onsdag kl 10.00. Så känns okej att duscha strax innan det. 

Mitt psyke är helt fördärvat. Jag vågar knappt yttra mig om det, för jag är rädd att bryta ihop helt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0