Livet

Jag vet inte. Jag orkar inte. Jag är så rörig i huvudet. 
Jag får inte ut nåt vettigt av det som rör sig i huvudet på mig. Tungan har liksom slagit knut på sig själv. Hjärnan kopplar inte ihop orden, så det blir inga ord. Så jag sitter här och maler och maler, runt och runt. 
Ska det sluta snart? Slutar det ens nångång? 

Har ingen tid hos kuratorn förrän 8/8... läkartid först 14/8, vilket är 2v efter att sjukskrivningen gått ut. Vilket resulterar i häxjakt från chefens sida. Hon som dessutom vill ha ett möte 24/7 som inte ens var sagt på senaste mötet, att det var så det var sagt. Jag skulle komma på apt, inte möte med henne och HR. Blir så trött. 

Kan man säga upp sig från livet? Stänga in sig och inte ha alla dessa måsten? 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0