2019 - ett steg fram, tre steg bak

Jag försöker komma på allt som hänt detta året. Men det är för mycket för att jag ska kunna få ner allt i text. 

Jag har gjort summering av året sen jag började skriva här. Alltså väldigt länge. Men i år är nog första gången det står helt still. 

Detta året har verkligen testat mig. Jag har krigat mig fram varje dag. Ärligt så är jag väldigt less på det faktiskt.  

Året har bestått mest av att ränna på vårdcentralen och sjukhuset. Utredningar hit och dit. Inflammation i kroppen som gör att jag då och då har feber. Det är väl det som varit det mest väsentliga i tillvaron. 

Kommande år ska jag försöka prioritera mig själv mer. Försöka se mitt egna värde. Bättra på självkänslan. 

Jag har inga önskemål inför kommande året. Jag vet inte ens om jag vill hoppas på saker och ting. 

Det blir som det blir, helt enkelt. 


(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0