Livet

Igår var jag hos läkarn. Fick mer medicin som ska dämpa min ångest/GAD. 
Lyrica på 75mg 2ggr om dagen. Man kan tydligen känna sig full osv. Men jag blev mest slö, men det släppte sen. Har precis tagit tablett nr2 för dagen och insågs jag behöver en till dosett... 

I övrigt är jag stressad. Full av ångest. Har så himla mycket inbokat framöver, dom här sista veckorna i augusti. Vilket stressar mig. När ska jag hinna vila? När ska jag hinna ta hand om hemmet? Kommer jag få ro att sova? Kommer jag isolera mig igen? And so on... 

(null)

Det där är så sant! 
Expert på att stoppa undan allt kaos för att sedan bryta ihop hos kuratorn varannan vecka... 

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej, Lyrica är ju narkotikaklassat.. att dom ens skriver ut sånt? Själv får jag bara lergigan men vet inte om det är för att levt ihop med en fd. missbrukare. Det känns lite som att dom egentligen struntar hur jag mår bara jag inte blir beroende av något :/ Men tror man säkert blir beroende av lergigan också då jag inte sover över huvud taget utan dom.

Svar: Hej! Tråkigt att du inte får den hjälpen det verkar som du kan behöva. Jag har en jättebra läkare och en jättebra kurator. Visste dock inte att lyrica är narkotikaklassat, bara att det är väldigt beroendeframkallande.
Josefine Lans

2019-08-28 @ 11:25:11
URL: http://minitjejens.blogg.se/
Postat av: Nina

Har också haft sjukt mycket ångest på sista tiden, stressar upp mig för ingenting, helt i onödan, men men... Det blir som det blir

2019-10-01 @ 04:14:01
URL: http://etthjartarosa.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0