Livet

Det där som är ganska tröttsamt. Men igår ringde jag mamma och storbölade, totalt. Har ökat nya medicinen. På söndag ytterligare höjning. Läkartid på måndag, sen till kommunen. På torsdag fortsätter utredningen. Var där i tisdags i 3timmar. Var som en zombie efteråt. Man skulle tänka, pyssla, tänka och pyssla. Hade lim överallt sen. Lätt att jag ska köpa det jag pysslade ihop! Just because. 

Går mest runt i min egna bubbla. Med mina nyfunna Bäbisar på 2år. Lurviga och stora katter. Gösta och Rolf. Vet inte om jag föll mer för namnen till en början, än katterna i sig. Men dom är så söta! Dock sover dom mest. Är inte van vid det. 

Är på väg till mami nu. Ska få hjälp med att storhandla. Ibland saknar jag att ha bil. Men har inte kört på 3år, så det är nog lika bra att jag inte äger någon. 

Det är väl det som hänt det senaste. Ordnat kaos. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0