Livet

Måndag. Bläää. Men den är snart över, skönt nog. Är så trött idag. Kan lätt bli så när en haft en awesome helg! Mycket vänner och så mycket kärlek. Hade gärna stannat kvar i sängen när klockan ringde där vid 4 i morse. Men jag tog mig upp. Jobbet gick bra och jag var hemma strax efter 7 igen. Frukost på det, sen tvärdäcka i 2 timmar. Skulle kunna sova mer, men försöker undvika det, så jag inte pajar nattsömnen. 

Det var så kul i helgen, att få höra hur långt jag kommit på min resa. Att det syns att jag mår bättre osv. För det gör jag. Jag trodde aldrig den här dagen skulle komma, där jag kände att jag kunde andas igen. Det här året har verkligen läkt mig. Och har inte haft en svart dag på 2 1/2v. Och det varade bara en dag. Tänk att det var min vardag tidigare. 

Jag kan skratta igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0