Livet

Dom där 80% friskhetstecken för med sig mycket bra grejer. Jag är en bättre version av mig själv. Positivare, gladare, roligare(eller?) osv. Jag hade aldrig kommit hit på egen hand. Jag är grymt tacksam för alla mina kvinnor jag har i mitt liv. Ingen nämnd, ingen glömd. ’Men känner du att du är en kvinna som ibland frågar hur jag mår, hur livet ser ut, då är du garanterat en av dom. Jag börjar bli en fighter igen. Jag skakar av mig orättvisor. Som mötet på jobbet som slutade i tårar. "Fuck them" var resultatet från mig. Jag fick så mycket obefogad skit och jag var så arg när jag gick därifrån. Men jag har växt. Jag sa inget dumt. Jag tog inte den onödiga striden. Men, jag tog mig ur den. Jag skakade av mig, reste mig lika fort, och gav dom ett finger. 
Att känna sig 80% frisk, och veta att jag gjort det mesta jobbet själv, är balsam för själen. Som Erika sa, jag har gjort ett hästjobb. Utan kurator, utan arbetsterapeut, bara jag och mina kvinnor. Vi reser varann, dagligen. Vi blir bättre människor ihop och vi mår bra ihop. 

Idag ska jag få umgås med 2 av mina kvinnor. Jennie och Emma. Imorgon börjar jag dagen med en annan kvinna, systeryster. 

Eloge till er, ni är fan bäst! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0