Livet

Okej kroppen, jag hatar dig. Jag älskar att sova på mage, vilket mer och mer blir svårt pga kroppen gör ont. 
I fredags var jag och systeryster i Ullared. Återhämtningen rent fysiskt tog 2 dagar. 
Men! Det gick rätt bra att dansa i lördags. Däremot saknade jag min lottapotta. Det blev lite kaos pga dryg människa. Lotta lyckas hålla mig undan från diskussioner. Men fick iaf träffa henne igår. 

Denna vecka vet jag inte vad som sker. Kalas på lördag för brorsonen iaf. 

Och jag fyller år snart. Så, om ni som känner att ni vill ge mig en present så vill jag ha bidrag till min första tatuering. That’s it! 

Måste ta mig till Konsum idag. Sjukt opepp. Men saknar frukost. Får se när och om jag tar mig dit. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0