Livet

Idag är vi inte sams. Hjärnspöken deluxe. Vänner som krånglar. Och kroppen som spökar. Är livrädd för vad som komma skall ang min rygg. 
Idag tog jag iaf en promenad till och från affären. Det är typ 1km dit. Allt som allt tog det en timma. Nu när jag går på smärtstillande har jag "bara" ont i ländryggen. Smalbenet känns som det hårdnar på framsidan. Jag kan alltså inte på samma sätt som innan känna av att "nu kan benet ge vika" osv. Vilket resulterade i att jag höll på att trilla på vägen hem från affären. Kul! 
Biverkningar har vi också. Typ yrsel. Och muskelryckningar. Det hade jag innan också, men inte lika kraftiga. Igår sparkade benet i sängen utan förvarning. Väldigt läskigt. 
Summan på detta? Jag tror jag hellre har ont än går på dessa tabletter. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0