Level 30

ja, så var det dags. The big three o. 

Jag hade verkligen ingen aning om hur livet skulle se ut idag, när jag var i 20års ålder. Inte så här iaf, dock. Tänkte att jag skulle ha man och barn och hus. Istället bor jag i en etta med en katt. Men, jag är något lyckligare nu än när jag faktiskt bodde i hus. Men det var nog inte husets fel... 
ingen åldersnoja, mer än att jag alltid sett 30åringar som väldigt vuxna, och jag känner mig inte vuxen. Men det kanske man aldrig riktigt gör? 

Firandet av denna fantastiska dag skedde förra helgen. Mina kvinnor kom. Jag fick fina paket. Fokus var inte bara på mig, vilket var skönt. En sväng på krogen blev det med. Men! Jag tänker åka till mamma idag och fika, för att jag kan! 
Och igår fick jag en fin orkidé av chefen och kollegor. Dom är bäst! Man kanske skulle fylla år oftare. Eller iaf fylla 30 oftare, höhö. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0