Midsommar

Min nya tradition för midsommar är visst att vara nykter. Minns inte senast jag firade midsommar med alkohol. Har varit på ett par firande i vuxen ålder, men då har jag varit chaufför. Vilket varit helt okej det också. I år blev det en visit till Ullared med föräldrarna. Det var mysigt! Och jag fick mycket köpt. Inte bara impuls utan nödvändiga saker. Känns bra! Idag är jag allt annat än pigg. Men det ordnar nog upp sig med litervis av kaffe och en dusch. Vid 13 kommer underbara Martina på fika. Det känns bra att ha henne i mitt liv igen. Sen vid 16 är det dags för födelsedagsfest för fantastiska Sofie. Min syssling. Så, jag tror det kommer bli en riktigt bra dag. 


I övrigt är depressionen stabil. Inte haft något bryt på över en månad nu. Undantag igår när jag kollade på tv. Har blivit en sån lipsill sen kraschen 2013. Men det har sina fördelar det med. Är inte alls lika känslokall och bitter som förr. Det är rätt skönt att inte vara det. 

Hur som - livet är på väg uppåt. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0