Livet

Det går verkligen upp och ner, hela tiden. Förra veckan var skit. Denna veckan började skit, blev lite bättre, men sen lite medioker. Tappade allt och nu sitter jag är och vet inte om jag ska orka ta tag i allt som bör tas tag i. När det blir för mycket vill jag bara gå och lägga mig... behöver diska, och dammsuga, och städa badrummet osv. Men jag orkar verkligen inte... laga mat måste jag också göra. Och för att göra det måste jag diska... ond cirkel. 


Min fot är fucked up. Går in i V4 med smärta. Tydligen en inflammerad led. Så har köpt dämpningar, eller inlägg, till skorna. Som förövrigt var väldigt otäckt att gå på! Är det inte bättre om 2v ska jag tillbaka. Och då pratade sjukgymnasten om nålar. Så jag hoppas kroppen börjar reparera sig nu! 

I övrigt, rätt lugnt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0