"She got a booty like a Cadillac"

Alltså... jag började jobba i onsdags, 1feb, och det var jättekonstigt. Jag skulle gå ensam liksom. Men det löste sig. Sen idag kommer en kollega till mig, vid 6 på morgonen, och börjar med "jag har en hälsning från personalen på labb" oh shit tänker jag. Dom hade översvämning i avloppet i onsdags, så jag behövde göra en extra noggrann städning i torsdags. Var bered på nåt negativt. Men nej. "Och de ville att jag skulle hälsa att dom var Så nöjda med ditt arbete!" Alltså... det där gjorde min dag. Så nu är jag asglad! Efter 2 dar får jag sån bra feedback liksom. För jag kände en smärre spress på mig då de inte vart nöjda med tidigare städerskan. Men nu så... nu är de nöjda! Vilket gör det kul att göra ens arbete! Är dom nöjda - är jag nöjd. Awesome! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0