Kära läsare

Som ni säkert inte missat, har jag en av mina bästa kvinnor boendes i Norrland. Denna kvinna har jag känt i typ 15år men aaaaldrig träffat. Konstigt? Ja. Vi pratar varje dag och tanken på att vi aldrig träffats är rätt konstig. För det känns som vi träffas jämt. 

Hur som, denna kvinna blir en oldie i år, och med det tillhör fest. Åh, så mycket fest! Men... jag är bjuden, men har inte råd att åka. Det kostar 1200kr att åka till Sundsvall. Cirka. Alltså... det är pengar jag inte har, och det gör mig så frustrerad! 
Så jag tänker såhär... ni, kära läsare, kanske kan bidra med en slant för att jag ska kunna åka och hälsa på denna perfekta kvinna? Se det som en 30års present liksom. För ja, jag blir också en oldie i år... det hade varit så otroligt kul att få åka uppåt landet i sommar. Njuta av Norrland, sällskapet, en kall öl och solen. 
Älska norrland! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0