Livet

min största rädsla i livet, just nu, är att falla tillbaka. Vilket i sin tur skapar ångest. Vilket då leder till, som det känns iaf, en ökad risk att faktiskt falla tillbaka. 

De senaste veckorna har inte varit bra. Jag sover mycket och äter för lite. Varningsklocka. Jag är lipfärdig mest hela tiden." Ding dong". Hemmet förfaller, igen, för jag har ingen energi... allt blir lidande, och den känslan, att jag kanske håller på att falla tillbaka, är så sjukt skrämmande... lediga dagar mår jag som lugnast. Vardagar är en plåga och tårarna bränner i ögonen. Jag vet inte hur jag ska kunna gå upp i arbetstid när jag precis klarar av att jobba mina 25%.. hamsterhjulet... den onda cirkeln. Ångest... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0