Omgång 2

Ska idag börja arbetsträna igen. Hann bara göra det i ca 3v innan jag gick och bröt armen. Meeeeen, nu är jag förkyld istället! Känns dumt att sjuka sig första dagen, så jag får bryta ihop när jag kommer hem och ta mig igenom dessa tre dagar. Sen kan jag ligga däckad i tre dagar utan problem.

I måndags var bästa Linn på visit. Vi åt god mat och pratade strunt. Alldeles för längesen vi sågs. Men det blir ju tyvärr lätt så när en bor i olika städer och har ett liv att se över.

Kinden är fortfarande svullen. Verkar som jag får leva med det... Bara att gilla läget, typ.

Fick försäkringspengar för någon vecka sen. Och tur var väl det, för igår ekade det tomt i kylskåpet. Lite surt att behöva ta sparpengar till mat, men what to do.

I övrigt har det inte hänt så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0