Påsk!

Tror denna påsken kommer bli helt okej. Däremot ska jag inte på bilmässan, och det känns hur konstigt som helst! Vart där 6år i rad, men i år blir det inget. Jag är för snål. Har man blivit bortskämd med fri entré i så många år, så blir det inte att en betalar för det nu. Haha! Snål som jag är. Och fattig! 
Men imorgon blir det våfflor med hela familjen ute hos syster. Kan bli bra. Kan bli stimmigt. Lär vara slut efteråt. Men värt det. 

Igår var det massa ärenden som skulle fixas. Så hängde med päronen hela dagen. Avslutade med lite kinesmat. Awesome! Så är rätt mör idag. Men så är det nu för tiden. En intensiv dag slutar med en förstörd morgondag. Typ. 

Mitt enda måste idag. Eller måste och måste. Mitt enda "jag vill göra" - fix är att färga håret. Var på lyko igår och fick bästa servicen och köpte silverblond hårfärg. Kan bli spännande. Kan bli katastrof. Det visar sig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0