Träningsvärk

Asså det där med träningsvärk är inte min grej. Jag vill inte ha ont överallt. Men what to do! Igår tränade vi rygg. Gjorde en övning där jag hade hantlar och "tippade" framåt åt tog mig upprätt med bara ryggens hjälp, för att stärka ländryggen. Det känns idag! Fyfan! Och knäböj på det. Jag hatar knäböj för det är så jäkla jobbigt... Sen svettas jag som bara den, pga mina mediciner. Förr svettades jag inte alls i princip. Men nu forsar det om mig! Men men. Det är bara att gilla läget.

Idag blev det spontant kvalitetstid med mamman. Det behövdes! Vi åkte och handlade så jag kunde bunkra. De åker på semester nästa vecka. Buhu...

Till helgen blir det galej. Så det så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0