Fredag

Idag blir det matmarknad med en av mina kvinnor. Tyvärr är det skitväder, men det struntar jag i! Rebellen har talat!
Efter det blir det kaffe och sen en visit hos mamma, för att invänta att syster slutar jobbet så vi kan gå på matmarknaden. Haha! Alternativt blir det en tur till A6 istället. Det visar sig!

Fick en rejäl räkning från Apoteket på 500 spänn... Minsta summan brukar ligga på 200kr att man ska betala. Men på denna ville dom ha nästan 500kr. Så min ekonomiska plan gick åt skogen, igen!

För en vecka sedan började jag träna. Och det märks att kroppen förbränner en del, för jag är hungrig nästan jämt. Det påverkar också ekonomin! Jag har inte råd med så mycket mat, haha. Men det löser sig säkert på ett eller annat vis...
Fick en äppeldelare av mor, som var awesome, så nu kan jag äta äpplen utan problem.

Usch, vilket tråkigt inlägg. Men så blir det ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0