Sparka på den som ligger ner

Om det är något myndigheter kan så är det just sparka på den som redan ligger ner. Får ingen hjälp av soc, jag får inget bostadsbidrag - för jag har inga barn! 

Inte nog med detta, så har jag fått halsfluss. Har knappt ätit på hela veckan, och det jag har lyckats få i mig har gjort såååååå jävla ont. Samt att det inte får stanna kvar, för jag spyr som en idiot... Men var inte tillräckligt sjuk för medicin, enligt sköterskan på vc. Så, jag är yr(kan bero på sömnbrist), spyr och har skitont i halsen... Men bara för jag var feberfri just då, föll jag inte inom ramarna för medicin. 

Sen, dansade bilen ner i ett dike idag. Jävla folk som inte håller ut till kanten, så jag fick ta diket istället. Tur en har bra vänner som kommer och drar upp en, trots att de har häcken full. 

Jag hoppas jag får sova i natt och inte vakna kl 2, utan får sova vidare. 

Imorgon vankas barnkalas för brorsonen. Ska bli mysigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0