Hej då 2015

Jag vet inte vad jag ska skriva. 
Året har gått väldigt fort, och det var överlag varit rätt jobbigt. Men jag har lite minnen att förgylla mörkret med. 

Fortfarande sjukskriven. Fortfarande ingen hjälp, mer än mediciner, som inte fungerar. 

Nyår kommer spenderas med en av mina närmaste vänner. Men jag är mer sugen på att ligga i sängen och glo. Men det gäller att pressa sig lite varje dag. Social träning kallar dom det. Dom som ska veta allt, men inte hjälper en. 

Detta året har handlat om väldiga förändringar. Efter 5år bröt jag och mr. 5år. Helt sjukt. I 10mån har jag försökt lära mig att stå på egna ben. Det har varit kämpigt. Men jag har min familj som stöttar upp i vått och torrt. Utan dom hade jag inte klarar detta, och jag är så oerhört tacksam att jag har så fina människor i min närhet. 

År 2016 vill jag få livet tillbaka. Allt vad det innebär. Håll tummen för mig. 

Kommentarer
Postat av: Linn

"Dom som ska veta allt, men inte hjälper en."

Bara en nyfiken fråga... På vilket sätt hade du velat att de hjälpte dig / vad vill du ha hjälp med?

2016-01-02 @ 17:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0