Sömn

Jag är så sjukt less på att inte få sova. Går i konstant dimma om dagarna. Medicinen gör det inte bättre. 
Minns inte senast jag vaknade utvilad. Är så less på att leva såhär att jag har god lust att kasta in handduken, fuck it liksom, och gömma mig i min säng. 

Hade ett bryt igår. Undra om jag kan hälsa på Alek utan att lipa någon gång. 

Jag har lust att höra av mig till någon. Men jag vet att jag borde släppa och gå vidare. 6mån senare, och jag blir fortfarande helt förstörd av personen i fråga. 

Har hört av mig till en annan person, men har inte fått svar. Känns rätt surt. Svalde min stolthet och hörde faktiskt av mig. Just nu verkar det inte vara någon idé att engagera sig. Men men. 

Idag väntar en utflykt till Ullared. Har verkligen inte råd med det, men ska inte shoppa något nämnvärt ändå. Lite leggings och en deo kanske. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0