Ensam hemma

Alldeles precis nyss åkte mannen hemifrån, och lämnade mig ensam hemma. Med undantag för 3st odjur. Han skulle på rally. I sånna här lägen, då det är så pass litet och trångt här, tänker jag att man borde passa på att bjuda hem någon. I samma sekund tänker jag "....nääää fuck it. Jag vill vara ensam. Palla umgås med folk". Bortsett från mannen jag lever med, så umgås jag bara med föräldrarna och syster(+hennes famil). Undantag finns så klart, när det gäller diverse löst folk, eller vänner kanske man kallar dom. 

Men idag ska jag bara ligga i soffan och njuta av ensamheten. Slåss med hunden. För jag vet att han kommer vara jobbig idag. Baka äppelpaj och glufsa i mig den som aldrig förr. 
Så det så. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0