Cruising 2014

Så var årets happening i staden avverkat. Eloge till alla volontärer. Alla knallar. Solen. Och min kropp. Jag är förstörd idag. Ändå tog jag det hyfsat lugnt. Men det som är jobbigast är att försöka hitta ett bra svar på frågan "hur är det?". Det slutade med ett helt sonika "jag tog mig hit iaf". Till de som vet om allt, så blev det ett kort "nej det är inte bra. Men nu pratar vi inte mer om det". Åkte hem runt 23. Somnade inte förrän runt 2. Sov som en kratta. Har ont. Trött. Lite lipig. Förstörd. Skit. Piss. Pannkaka. I korta drag. Fick litet uppsving på kvällen av syster och systerson. Linda. Malin. Jonna. Med fler. En del nämnda puschade hela dagen. Och även en del onämnda. Att vara nykter bland fulla människor är sådär spännande. Men man får sin bubbla. Och man hänger med alla andra nyktra. Haha! 

Stort plus - Linda hann klippa mig. Även utvärdera att håret är mer tort än slitet. Plus att hon gjorde en så fin och enkel frisyr. Bästa frisören! 

Festligaste bilen i cruisingen går till den så kallade "bögbilen". En härlig kontrast! 


L.S Frisyrhörna var the place to häng, uppenbarligen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0