Söndag

Ja söndag är det verkligen! Sov till kl 13 idag. Pga den bristande sömnen som hägrat i över en vecka, tog jag en sömntablett igår. Och den slog verkligen ut kroppen. Är helt fuckad idag. Helt slut! Är sugen på att hoppa upp i sängen och sova lite till. Jag antar att det var precis vad jag behövde, för halsen känns mycket bättre idag. Tyvärr fick jag indjudna av syster att åka dit och fika - vilket hade varit perfekt söndagsmys, men kroppen är inte körduglig idag.... Träligt! 

Igår följde jag med päronen till Vartofta följt av Falköping och falbygdens ost. Konstaterade att folk är idioter och äldre tanter plöjer på som om de inte ser en. Ja, jag har grönt hår, men jag är inte på nått sätt ouppfostrad, så ni behöver inte armbåga mig. Usch! Bästa knutte bjöd på både godis och ostbuffé. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0