Hm

Fick en ny order av mr att åka och hämta hans tändstift. Ja okej då. Stannade till på ÖB och glodde. Mest folk som glodde på mig. Men ändå. Sen hämtade jag mamman. Körde hem henne. Drack lite kaffe. Sen åkte jag till maxi. Sprang på knutte där som skulle köpa lunch. Tjötade med honom en sväng. Lallade sedan runt i min egna värld och handlade mycket onödigt. Kom hem till en sovande man med tillhörande odjur. Lagade mat. På direkten. Annars hade det nog inte blivit något mat. Så nu har jag ätit dagens första mål mat. Frukosten är ju viktig säger dom, så lika bra att gå på stort och äta lasagne. Hähä. Rev mig på tummen när jag rev ost. Inte att rekommendera. Fåglen sitter rätt ofta och mjauar. Han verkar ha missuppfattat det där... 

Jag är så sjukt less på livet. Tillvaron. Allt!! 




Kommentarer
Postat av: Erika

Åsså durå! Jag tokälskar myset kring hösten! Stora varma koftor och kläder. Varma halsdukar! Myyyyyyyyyyyyys! och så färgerna så klart!

2014-10-07 @ 23:36:30
URL: http://www.eriikanu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0