Epic förvirring

Do hate it! 
Idag är en sån dag, som alla andra dagar iofs, när jag börjar göra nått, och fortsätter med något annat, för att gå in på en tredje sak och avsluta en fjärde. "Så, då var allt klart! Mäh... Vahahänthädå?"  Jaha. Det var jag som hände. Woopsi! Så får man börja om igen. Sen tar det ett tag för första uppgiften att avslutas, eftersom proceduren upprepas, så som beskrevs tidigare. Först nu, sisådär en timme senare, eller mer, sitter jag och dricker mitt te, för jag började dra i massa andra trådar. Typ, sjukt många på en gång. Jag tror alla hänger löst! Men nu sitter jag i soffan och skiter i lösa trådar för en stund. Är så trött nu! Och jag har inte gjort något av det jag hade tänkt att göra. Men jag har ju hela dagen på mig. 


"Men du har ju hela helgen på dig! Men snälla Åke!" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0