Bah

Tänkte sova i evigheter idag. Är mest vaken hela natten och leker 80 åring som har problem med blåsan. Jag hatar det här! "Drick mycket vatten för att förhindra njursten/kan påverka tömning av blåsan/kan ge intryck av att behöva tömma blåsan oftare" osv osv. Varför gör man tabletter med biverkningar som ger svårigheter att pinka OCH svårt att tömma blåsan!? Inte för att det är svårt att pinka (mycket intressant att veta). Men så går man på toa och tänker "goddäm vad jag ska kissa!" HA! Tji fick jag... Så håller man på sådär. Till och från. 

Igår skulle jag åka till mr garage och hämta en sånsomjagvetvaddetärmenintehittarnamnetpånu. Då startade inte Tweety. Min trotjänare har gett upp! Så idag ska vi se om det bara är lite starthjälp som behövs. Annars blir jag sjukt less! 

Iaf så funkar hissen nu. Så nästa moment är att kasta ut mastodontsängen och kasta fram min soffa, så syster kan få äran att hjälpa mig få i ordning på mina kläder. Hon gjorde det så bra sist. Hehe. 

Så. Jävla. Trött. 
Upp och ner. Ner och upp. Lite upp. Hur långt ner som helst. Hate it... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0