Bah

Igår började det bra. Förutom att jag inte sovit då och vaknade okristligt tidigt. Men ändå. Det kändes helt okej. Meeeen så kom illamåendet. Och magont. Kramp i magen typ. Som om alla organ krymper ihop till en minimal boll och man kan inte stå upprätt. Så. Jävla. Ont. 
Det repade sig. Bilen repade sig. Jag överraskade Tim. Vi åkte till skogen. Tände en brasa. Han fick en Festis och jag en kopp te. Sen satt vi och hade picknick på golvet framför kaminen med djuren. Sen blev det bompa och mys i soffan innan föräldrarna kom hem. Då blev det Stim med mat. Sen mat. Sen natta Tim. Sen te och glass med syster. Glass för mig iaf. Syster har sin fridag idag. Så hon åt nog den till frukost på tekakor eller nått. Hehe. 
Var hemma vid 22. La mig direkt. Sovit okej. 

Sliten som en idiot idag. Illamående. Yr. Trött. Orkar inte. Vill inte. Attackgråt. Det kom som en chock. 
Innan dess var jag ut med bo, passade på att hämta in hundmat. Funderade på om jag skulle hitta på nått. Jag ville göra nått. Men jag orkade samtidigt inte. Men så kom den där attacken. Så nu sitter jag i soffan istället och ska dricka te. Ja, jag har ätit frukost idag, så jag borde inte må såhär illa. 

Jag vet inte vad. Ironi kanske. Men jag mår sällan såhär dåligt när jag är hos mamma eller syster. Wonder why... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0