Avslut

Helgen avslutades med en date på Johans café. Bästa daten på länge. Sällskapet var ingen mindre än Linn. Jag saknar den människan. 
Bortsett från Linn, så har helgen varit väldigt jobbig. Så det var tur att hon kom just nu. Iofs behöver jag den stöttningen var och varannan dag, men det här var så klart bättre än inget. 
Igår for jag ut till syster och hängde i soffan med Tim hela dagen. Ritade lite osv. Syster var upptagen med djuren och hennes man var upptagen med sitt. Så Tim fick underhålla mig hela dagen. Kan inte tänka mig att han klagade över det direkt. 
Imorgon ska jag väl tvätta, då den surnade igår pga osammarbersvillig sambo. Märkligt det där... Annars ska jag inte göra ett förbannat skit. Jag är färdig på den fronten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0