Oh my

Tänka sig... Fortsatt sjukskriven till 17 juni. Nu sitter jag och väntar på att jag ska våga och orka ringa min chef och meddela henne om detta. 
Men jag måste ha världens bästa läkare. Det räcker med att han tittar på mig så kan han läsa av att det inte är bra. Han ansåg att arbetsträning inte är att tänka på. Inte än iaf. Byta medicin. Samt få iväg den där remissen. Idag är dag 2 av noll energi. Men ska in till stan och ha kvalitetstid med mamman senare. Det behövs! 


Fick mig en liten egoboost igår dock, när jag väntade på läkarn. Dessa blommor fick jag så jäkla mycket skit för, när jag jobbade där. Att de vissnade osv. Men när jag gick hem i okt/nov så blommade dom här som aldrig förr. Kolla nu... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0