Ny dag?

Eller? 

Igår var jag ensam från ca 13 till runt 19 på kvällen. Det var fantastiskt skönt! Tvättade och diskade. Duschade. Gick ut med hunden. Sen gick jag upp på loftet och kollade på film. Första filmen på evigheter! Det var så skönt. Inte några störande moment eller störande ljud. 

Sen lagade jag mat tills det att mannen och hans mamma kom tillbaka från miniresan. 

Sovit fantastiskt skönt i natt. Vid 9,30 hörde jag kaffebryggaren. Men jag hade lätt kunnat ligga kvar. Ska bannemej sova en sväng innan mitt ärende i eftermiddag. Skönt att kunna planera in sovstund och inte "jag måste göra det och det och det innan, så jag kan göra det i tid" bla bla bla. 

Snart söndag. Panik. Ångest. Stress. Ont i magen. Lipig. Usch. Jobbigt. Vem håller ihop mig nu? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0