Hua

Började röja i torpet igår. Fortsatte idag. Bar ut grejer till boden, bilen, loftet osv osv. Städat, diskat, grejat, dammsugit och torkat golv. Det tog nog hela dagen och det är långt ifrån färdigt. Vilade ca 1 1/2 timma och tvärdäckade direkt. Sen på't igen. 
Nu är jag helt slut. Fortfarande. Eller igen om man vill det. Det går upp och ner det där. Var tvungen att laga mat idag. Kunde man ta ett piller istället för att äta, så hade jag gjort det. Vet inte när jag käkade mat senast. Måndags eller tisdags... Inte så noga. 

En vecka kvar nu. Börjar få ont i magen. Mer än vanligt. Usch. Men jag kör på teknik "stoppa huvudet i sanden". Har hört att den är effektiv. Sen får jag lipa ögonen ut mig hela vägen hem. Usch. Usch! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0