Walla!

Lunchade med en förvirrad mamma igår. Inte konstigt att man är som man är. Skadan är redan skedd. Hehe. 

Min chef ringde för några veckor sedan och undrade om jag ville vara med på apt nu innan alla semestrar. Tackade ja, för visa något form av intresse för jobbet. Vi ska till landhs i Mullsjö. Och får betala själva för vårt fika. Efter att ha pungat ut närmare 600kr på medicin från mina sparpengar (som i stort sett är obefintliga), har jag kanske råd med ett glas saft... 

Och jag saknar Linn. Och jag försöker lura henne. Men hon är oftast smartare än mig. Hon ska färga mitt hår. Som en gång var oranget. Men som nu är blont. I love it! Så det ska få vara ljust i sommar med lite färgbomb emellanåt bara. Så får hon färga det konstigt i höst. Bra deal. Jag vinner. Typ. 

Är fortsatt sjukskriven till 14 sep. Någon som vill stötta och omhänderta mig? För pepp behöver jag inte. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0