Ny vecka. Ny energi!

Pfft! Vem försöker jag lura. Vaknade med ögonen i kors. Satt i tystnad till morgonkaffet med mannen. Han for till jobbet. Jag åkte längre och längre ner i soffan. Sen bestämde jag mig. Jag skulle börja städa! Slängde på en maskin tvätt. Drog igång diskmaskinen. Dammsög. Torkade av i badrummet. Drog på en till maskin tvätt. Färgade håret! Ja jag färgade det nyligen. Men sen fick jag en impuls att leka med färgbomben. Så det slutade med att det såg ut som jag hade utväxt igen. Så jag slängde i den orangea jag hade liggandes. I utväxten. Och lite till. Så nu är det sådär ombreigt igen. Nästan! Så det har varit en väldigt effektiv dag! 

Så därför ska jag sova nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0