Märkligt

Alltid lika spännande att se hur folk reagerar när nått händer. Och alla är verkligen hövligt trevliga och gratulerar. Jag kan fortfarande inte glädjas åt det. Och jag bryr mig ärligt talat inte. Ja, jag kan hälsa på vem jag vill. MEN! För det krävs nått som går på 4 hjul, något som jag inte har. Vilket gör det hela totalt meningslöst. Men jag kan inte glädjas åt mycket nu för tiden. Jag log lite åt big Bang. Jag mös i lördags med mina kvinnor. Plus den nya kvinnan i skaran. Åh, hon kommer skämmas så! 
Söndagen vill jag helst glömma och måndag och tisdag sov jag bort. Verkligen sov bort! Tror inte jag var vaken många timmar igår. 

Har äntligen fått ny läkartid, till ny läkare, på annan vc. Min hjärnskrynklare ringde igår och meddelade att hon hittat en tid. Love it! Så får vi se vart det slutar... 


Det här är Leah. 
Hon är ny i gänget.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0