Märkligt

Märkligt hur saker och ting helt plötsligt blev mitt fel. När jag bara ville göra något annat för en gångs skull. Och märkligt att det är Jag som får sitta med det dåliga samvetet och det är Jag, som redan mår skit, ska mår ännu mer skit. Utan något som helst gensvar. Inte en enda diskussion. Ingenting. Bara rakt av. Mitt fel. Till råga på allt så satt jag igår och försökte kompensera. Tills jag hörde mammans röst inom mig "låter som mitt förra liv". Precis. Förra. Så jag slutade direkt. La ifrån mig allt. Och spelade cupcake mania istället. 

Idag är den där 80åriga hängröven tillbaka. Och antagligen full med skit. Eftersom jag idag mår skit. 

Jag ska sova bort ett par dagar tror jag. Inte för att det hjälper. Men det kanske är bäst så. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0