Effektiv dag

Började dagen med lipfest på vc. Åkte till hva och fick äntligen träffa min kvinna. Lipfest. Te. Massage. Kort promenad. Potatis. Och godsaker. Massa prat och ventilerande. 

Kommer hem och där väntar nästa sällskap. Mor och knutte tittade förbi. Fick hjälp med tvättmaskinen. Avslutade kvällen framför tvn med mannen och diverse diskussioner om allmänt skit.

Går och lägger mig och längtar efter att få sova. Ligger vaken en stund och grejar med mobilen i vanlig ordning. När jag sen lagt ifrån mig den. Lägger mig till rätta. Så gör det så äckligt jävla ont i ryggen. Inser att fröken getingdrottningen lagt sig i min säng. Och inte för att gosa. Har nu hållt på i över en timma med att bli kvitt smärtan. Går inte så värst bra kan jag säga. Men den jävlen dog. Har nog aldrig slagit så mycket på en geting förr. Usch! 

Ditt as! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0