Dagen efter

Känns som jag skulle kunna varit snooorfull igår och inte sovit en blund. Om man bortser ifrån att jag mår bättre när jag varit snorfull och inte sovit en blund. 
Jag vet inte hur många mil jag åkte igår. Men det blev en del. En resa på eget bevåg. Kollade läget i spexeryd när jag ändå var ute och gled. Spexigt som tusan. Kändes märkligt att som chaufför åka därifrån med en platta öl och 1liter sprit. Fullast kör? 
Men det var ändå rätt okej. Stunderna i bilen gjorde sitt tror jag. Eftersom jag fick komma ifrån lite. Var hemma runt kl 2 eller nått. 

Idag kommer bekymret för vad som kan intas för middag. Våga vägra laga mat! Men finns det nått öppet idag som kan servera maten åt mig? 

Fulla norrlänningar är nog det bästa som finns. Norrlänningar i sig är jäkligt Goa människor. Men när de är onyktra så blir de ännu bättre. Just sayin'. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0