Vad gör du om dagarna egentligen?

En fråga allt för många har som tendens att fråga mig. Se det såhär - ni är friska och krya människor och klarar inte av attvara hemma mer än en dag utan att klättra på väggarna. Jag var också sån en gång i tiden. Och ärligt, jag gör typ ingenting om dagarna längre. I måndags städade jag. Sen tvärdäckade jag i 2 1/2 timma. Igår följde jag med till Göteborg för att Sören skulle till veterinären. Idag är jag mer eller mindre förstörd. Så, vad gör jag då om dagarna? Minsta lilla. Det jag roar mig med allra mest är att snapchata med Emelie! Det är så roligt! 
Samt kolla reklamblad på nätet och låtsas att jag har pengar. Eller drömmar iväg på halens eller ellos och önskar jag hade pengar. Är det fint väder lägger jag mig som nått platt fall på altanen med bo. Men när det är dagar som idag, när man undrar varför man ens existerar och inte vill eller orkar ta sig för nått och allt är extra mycket meningslöst, då går det inte många knop. Har jag tur orkar jag gå på toaletten iaf, så jag slipper kissa ner mig själv och soffan. 
Samt att jag ska "våga vägra laga mat" idag. Orkar inte. Vill inte. Skiter i det. 

Pffhö! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0