Orka

Skulle kunna strypa någon våldsamt idag. Hunden ligger risigt till. Mycket för att han är en hund. Och för att han är som han är. Jag är trött. Huvudvärk. Vrång. Vill inte. Orkar inte. Stressad för att jag inte har min medicin imorgon och trots att jag bett om hjälp med att komma till och från ett apotek så händer inget. 
Önskar att jag hade en 20,000kr över. Köpa en bil. Åka och lägga sig på en strand. Kunna åka till Apoteket när jag vill och köpa min medicin när jag vill. Åka och köpa en mjukglass när jag vill. Men nej. Så kul ska vi inte har det! 

Sovit riktigt jävla dåligt i natt. Sov väl som mest mellan 6-11. Annars har det inte varit mycket sömn. Vaknade av att jag vrålade nej. Jävla drömmar. 

Det är väl tur att jag ska till psyket på måndag! 
Just sayin'. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0