Måndag

Börjar bli lite nervös. Mest för att jag inte vet vart jag ska. Och min medicin kostade 1100kr. Vilken tur att jag börjat få rabatt nu, så det bara kostade 768kr. För 98dagar. Helt sinnessjukt dyrt! Och det retar mig. Eftersom jag varit så duktig denna månaden och snålat med mina pengar. Det sket sig... 

Att jag var rutten i lördags hade sina förklaringar. Hade feber och grejer. Har fortfarande ont i huvudet. Men det får jag leva med. Fick iaf iväg mannen till Ica så jag kunde investera i alvedon. Så på söndagen var jag mest sliten och huvudvärk. 

Och mannen har världens konstigaste vän. Som dyker upp i tid och otid. I lördags kom han och ville grilla med oss. Mannen har svårt att säga nej. Jag hade sagt nej. Jag var ju dålig. Sen sätter sig människan och dricker öl och säger att han sover i bilen i natt. Jaha? Så morgonen efter sitter vi och dricker kaffe i tystnad, sen frågar han om jag mår bättre idag. Nej tyvärr. Istället för att åka hem så lägger han sig och somnar på soffan. 
Ibland önskar jag att min man hade lite jävlar anamma i sig. Men han jobbar inte så. Tur att han har en vrång surkärring till tant då. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0